La temperatura en Varsovia

El Tiempo Warszawa-Okecie

jueves, 28 de febrero de 2008

Enyoro el català... ;-(

Hola;

avui escric en català... l'estic trobant a faltar. Aquí faig servir el castellà, l'anglès i una mica el polac (per dir hola, bon dia, per favor una botella d'aigua, gràcies i adéu), les coses bàsiques ;-)

Avui he rebut el paquet que els meus pares m'han enviat: el coixí per dormir, el coixí per meditar, el kimono de meditar, una jaqueta, un banyador, unes xancletes, formatge, fotos, uns llibres i una billetera de regal. M'ha fet molta il.lusió obrir-lo, ha estat com obrir un tresor que esperava.

Últimament estic treballant bastant. Començo la setmana tranquil però a mesura que passen els dies s'ompla de feina. Estic content però voldria tenir més temps per conèixer la ciutat i aprendre polac.

Ahir vaig anar amb el Bart, l'amic polac que vaig fer a l'aeroport, a una festa Erasmus a un club. Vam invitar a dues noies polaques a asseure's a la nostra taula i elles van accedir amb gust. Vam estar xerrant amb elles. Al costat meu hi havia una noia rossa, molt atractiva, i al costat del Bart una morena (jeje...) Vam estar tontejant la mar de bé, feia temps que em sentia tant a prop d'una noia com ahir al club. Al final, van anar a buscar uns amics i ja no van tornar a la taula. És curiós pq quan es va despedir de mi em va dir que no em mogués del lloc... ai aquestes noies... després vaig estar ballant amb ella però no volia res...

El Bart em va dir algu així com "aquesta noia no és de fiar, ja et presentaré bones noies" ;-)

Bona nit i una abraçada des de l'exili ;-) (broma broma)

1 comentario:

Anónimo dijo...

EL CATALA TAMBE T'ENYORA A TU